کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316332 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایرانی‌ها بنیانگذار وندالیسم مجازی در دنیا؟

قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل و همگروهی ایران با آرژانتین، در همان ساعات اولیه موجی از طغیان برخی کاربران شتاب زده اینترنتی رادر پی داشت که افزون بر حیرت و تاسف داخلی، در خارج نیز بازتاب خوبی نداشت.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ زمان خیلی دوری نیست، اینکه اتوبوس های برگشته از ورزشگاه آزادی را با شیشه های شکسته و تخریب شده، می دیدیم ، تاسف می خوردیم، اما می گفتیم ، اینها یک گروه اجتماعی کوچک هستند و نمی توان به کل جامعه تعمیم شان داد.
شاید خیلی نگران نمی شدیم، وقتی گاهی خبری از ورزشگاه هایمان درز می کرد، مبنی بر اینکه فحاشی شده، کتک کاری شده و یا حرکات ضدفرهنگی و ضد اجتماعی در آن بروز یافته است، زیرا آن را محدود به محیط بسته ورزش تلقی می کردیم.
از فحاشی به داور مسابقه تا ورود به زمین و دنبال کردن داور و زیر مشت و لگد گرفتن، از یک سو و افراط گریی هایی که ما را تا پای تحریم های زننده بین المللی برد، بازهم ما را نگران نکرد.
چرا که پاسخ این بود حالا مگر همه مشکلات حل شده که برویم سراغ چند بچه ماجراجو که می خواهند خود را تخلیه کنند؛ آن هم در یک محیط بسته!
درحالی که به هربهانه ای،به گذشته خود می بالیدیم،کمی از رفتارهای ضد ارزشی از پشت دیوارهای بتنی ورزشگاهها، به بیرون درز می کرد و کار تا جایی پیش رفت که توهین ها و تحقیرها، رنگ قومی و منطقه ای به خود می گرفت و باز هم به این وندالیسم (تخریب جنون وار یا کنترل نشده) اجتماعی مان حساسیت نشان ندادیم.
بازخورد این رفتارهای ضداجتماعی و به تعریفی لمپنی که تصویری از فضای حاکم بر فرهنگ اجتماعی را نمایش می دهد، تا پیش از این چندان پر رنگ نبود، چرا که به دلیل همان استدلال قدیمی، پشت دیوارهای بتنی بود و اگر هم انعکاس می یافت، خیلی زود به محاق می رفت.
اما چند سالی است که به لطف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، داستان شکل نازیباتری به خود گرفته است. وندالهای مجازی، گروه اجتماعی جدیدی هستند که خیلی از صنوف و گروههای اجتماعی را در بر می گیرند.
گویا، از آن دسته جوانان ماجراجو و پرانرژی ورزشگاهها گرفته تا آنها که دوست دارند همه چیز را به شوخی و لطیفه ختم کنند تا آنهایی که بدشان نمی آید فرهنگ غنی و گذشته افتخار آمیز کشور را به سیاهی بکشند وچهره ای خشن، بی منطق، بی ادب و احساسی ازایرانیان ترسیم کنند، در فضای مجازی دور هم جمع شده اند.
انگار کلنگ به دستشان داده اند و مانند بچه های لبجازی که فقط خودشان را قبول دارند، به جان همه داشته های یک ملت از منش ملی گرفته تا غرور فرهنگی و تاریخی اش افتاده اند!
به گزارش ایرنا اکنون، آن ادبیات، آن ناهنجاری های رفتاری و عصبیت ها و جوزدگی ها از ورزشگاهها به فضای مجازی منتقل شده است. درست مانند ورزشگاه آزادی که کافی بود یک نفر بخش اول شعار توهین آمیز معروف شد داور را سر دهد تا کل ورزشگاه به صدا دربیاید و جوابش را بدهد، بدون اینکه لحظه ای فکر کند که چه می گوید؟!.
درست همین جوری، فقط کافی است یکی سوژه شود و جز چند نفر، همه دنبالش راه می افتند چون این افراد اساسا قرار نیست درباره عمل و رفتارشان فکر کنند.
یک روز مجری قرعه کشی جام جهانی، یک روز مسی، شاید هم روز دیگر... و بعد خدا، به داد برسد از زمانی که دیگر آبرویی برای یک ملت با همه غرور و افتخارات گذشته اش نمانده است...
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18330 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/09/21 تعداد مشاهده: 1632
سافت گذر
نظرات بینندگان

هوگو 1392/09/21 10:41
به گذشته افتخار نکنید، گذشته ها خیلی خیلی وقته که گذشته، الان ملت اینجوری شدنlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung